« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸
یاداشت؛
اما آنچه در سفر ریاست جمهوری بسیار مشهود بود وظیفه شناسی، احساس تعهد و مسئولیت پذیری نماینده شهرستان های بویراحمد ، دنا ومارگون است، که در تمامی برنامه ها ریاست جمهوری را همراهی کردند .
 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛سیزدهمین سفر ریاست جمهوری آیت الله رئیسی به استان کهگیلویه و بویراحمد در جمعه ۹ مهرماه ۱۴۰۰ صورت گرفت؛ آیت الله رئیسی از مناطق مختلف استان ازجمله سدتنگ سرخ و منطقه عشایری گرگو وشهر زلزله زده سی سخت در شهرستان های بویراحمد و دنا بازدید کرد.

 وزیران رئیس جمهور در شهرستانهای دیگر نیز به بازدید از پروژه ها پرداختند.

 اما آنچه در سفر ریاست جمهوری بسیار مشهود بود وظیفه شناسی، احساس تعهد و مسئولیت پذیری نماینده شهرستان های بویراحمد دنا ومارگون است، که در تمامی برنامه ها  ریاست جمهوری را همراهی کردند .

نماینده مردم بویراحمد دنا ومارگون در بازدیدها نیز مشکلات استان، به ویژه شهرستان های بویراحمد دنا ومارگون را در این بازدید ها با ریاست جمهوری مطرح کرده وانتقادات خود را نسبت به سفر معاونین دولت پیشین مطرح کرد و در این سفر درد دلها و دغدغه های مردم را بیان کرد.

بدون شک مهمان نوازی مردم بویراحمد و دنا و همراهی  مهدی روشنفکر نماینده این مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسولان با هیات دولت و شخص رئیس جمهور جای بسی تقدیر و تشکر دارد  .



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: